Snart....

Godmorgon? Har ni sovit bra?

Jag har sovit som en stock, förutom att jag var tvungen att vakna ett par gånger... Just nu är jag på väg till jobbet, tänk att man hinner blogga innan =) Me like!
Eftersom jag inte har varit ute, dvs, stan, så ska jag palla ner med min kusin och göra lite kul! :D Sedan ska vi nog sola med tjejerna senare också...

Påtal om jobb... Igår så jobbade typ inte jag på halva dagen, istället bestämde jag och mina jobbpartner att vi skulle ta pause och sola.. det slutade med att jag somnade i solen, ca två timmar! Så jag har fått färg,,, massor! Väldigt brun kan jag säga... Sedan hade vi "vattenkrig", hade en högtrycktvätt som vi spruttade lite åt alla håll... men jag blev nog mest blött för de siktade på mig :S hahahaa.... Det här gör vi när vi inte orka jobbar eller när våran handledare är bort!
ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0