Pissväder...

Moshi min lilla blogg!
Nu har jag äntligen kommit hem från skolan. Tur att jag hann hem, för precis när jag stängde dörren började regna *Surt* Men i alla fall, idag måste jag hinna med packa för imorgon blir det läger med alla KS:are! Två dagar och en natt, kul kommer det blir, eller ? Eftersom jag är ledigt från skolan så missar jag Gökotta, man dra ut till skogen tidigt på morgonen och kolla på fåglar, tur att jag slipper vakna vid 3 och cykla ända ut till Gränsö ^^ ...

Eftersom nästa vecka är det skolavslutning, A.K.A Sommarlov <33 så sydde jag upp min klänning som jag ska ha på mig! Det blev riktig bra =) Nöjd...
Ska börja min packning nu och hoppas att jag inte lägger av efter 5 minuter ^^ !

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0