Jobbig det ska vara då?!

Har precis kommit hem från jobbet. Idag var det en rolig jobbdag! faktisk ^^ .. Fick nya arbetskamrater, kände faktisk en av dom. Jag har jobbat och skrattat så mycket att jag har ont i mina kinder :D hahahah...

Men snart måste jag fixa iordning mig, för jag och några tjejer ska ner till stranden och sola! måste ju hålla i min bränna nu!

Men innan jag dra måste jag bara skriva en grej! En grej som jag stör mig på....  Varje gång när jag är med en eller flera tjejer, och vi träffa eller snackar med killar! Så blir dessa tjejerna typ elaka!^^ Inte bara mot mig men mot alla de har runt omkring sig, de blir helt enkel bitchiga ^^ ! Why? Just for guys ? Aah, fatta ju att ni inte vill att jag ska ta era killar! Men vad fan tror ni om mig? Jag gå ju inte runt och snor killar från er ^^ ! Är ni helt tröga eller? Ändra uppfattningar om mig!  

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0