Jag är inte borta/död eller glömt bort bloggen....

Hej!
Hoppas ni inte har glömt bort mig ^^! Jag är inte borta/död eller glömt bloggen, men jag har verkligen inte haft tid att blogga.. Men nu har jag tid och tänker uppdatera er lite!
Hur var eran midsommar firande?
Min var super! Skratt och högljuda människor... Jag firade midsommar med familjen och vänner, tack för en sådan underbar kväll! <333

Sitter här i jeansshort, linne och väntar på att solen ska komma fram. Men vet ni vad? Solen är borta och jag blir så j*vla sur, vill ha sol, sol! Varfär ska det regna när man har ledigt och solig när man jobbar? Jobbig....

Som ni ser så har jag gjort lite ändringar (bakgrunden och headern) på bloggen, jag tyckte att den gamla va gammal och tråkig nu, så jag gjode nånting som är nytt men den är inte så bra,... Just a testing stuff!
Hoppas ni tycker att den är okey, just for the moment =) få ser när jag kan kontakta min blogg-fixare -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0