I väg!

Moshi min lilla blogg! Nu har jag kommit hem från skolan, egentligen skulle jag har idrott nu men istället blir det att dra till Göteborg med familjen. Tyvärr så hann jag eller orkade inte skriva några inlägg igår men tänkte göra det idag!
Lägret med KS var jätterolig och trevligl, bestod av massor med skratt! Men jag sov typ hela tiden så missade en hel del men var också med en hel del!
Innan jag hann packa upp blir det att packa ner igen, för jag ska ju dra till Göteborg idag! Men snart ska jag packa klart och sedan lasta på bilen.... NU kommer vi =)

Idag fyller Nox- år! Så GRATTIS ... Har en trevlig dag, helg !!

Kram



Bild i repris! Hon ser ju helt underbar och söt ut =) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0