I Göteborg....

Moshi ´mina läsare!

När är jag framme i Göteborg. Och snart ska jag sova för imorgon blir det ännu en tidigt morgon.
Under resan till Göteborg, bestämde jag och mamma att vi ska stanna på Ullared och ha en liten shopping. Så det blev lite shopping, massor med fyndvaror för min del, jätte billig jämnför med andra "vanliga" affärer ! Men min favorit köp idag va en väska som är en liknande av Chanel väska, som Lauren Conrad favorit..! Men många lappar flög från min plånbok men det gör ingeting för på söndag blir det mamma som betalar, shopping i göteborg stan=) .... Och sen blir det shopping i Stockholm på tisdag :D *Glad* ..... Men bilder från helgen kommer på månda.... Jag lovar denna gången!

Men jag ska dra ut en liten stund i kväll innan jag ska sova inför bröllopet imorgon... Hoppas ni får en rolig ikväll också!

- Rak naa, Jub jub! =)

(Älska er, puss puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0