Hemma.....

Hej, nu är jag hemma och sitter och kolla på ER, jag älskar verligen denna serien! Gillar att kolla på den, eftersom jag ska ju blir läkare, om jag nu kommer in =)! Kollade nyss in på Kenzas blogg, hon har lagt ut New Monn trailer, längtar till filmen kommer! Men i alla fall så finns det en scen där Taylor Lautner ta av sig tröjan, såå SEXIG! Shit höll på att smälta!
Idag är det så varmt men tyvärr måste jag vara hemma och ta det lugn för just nu känner jag mig lite sjuk och vill helst inte mår dålig dessa sista veckorna i skolan! Men kanske hinner städa och fixa i ordning grejer till helgen och nästa vecka. Innan jag är hel fri från skol jobbet, så är det en hel dag som består av lektioner(imorgon), en lektion på fredag och en studiebesök. Sedan inga mer lektioner och fri, och har kul med tjejerna/klass kompisar. GLAD!! =)

Men ska ta reda på när vi börja skolan igen på höst terminen, längtar verkligen inte men måste ju kolla upp, för ska ju boka biljetter! =D

- Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0