Have you missed me?

Konnichiwa!
Sitter här hos Nox- och fixar i ordning mig. Vi och några andra tjejer ska till speedway och kolla på alla söta förrare =)!!! Me like :D

Idag på jobbet var det så j**vla varmt! Jag brände mig, för första gången på hela 9 år som jag har varit här! Har lilla jag bränt mig ^^ Plus att jag hade solfaktor 50 och den hjälpte inte ett skit! Men brände mig på båda skulderbladen men den ser förjävlig ut -.-' Me always pinsam! ^__^ hehehe.... Påtal om bränna sig i solen.. Mina arbetskamerater brände total sönder sig själv och de såg såå roliga ut 555+ !
Men tack vare solen så fick jag ser två snygga killar jobba halv nakna :D Me like alot =)!!!!!

Hehehe.. Ska börja fixa mig nu så jag blir klar. Alla får alltid vänta på mig -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0