Glad dag idag!

Moshi Moshi......

Jag har egentligen vaknat förlänge sen men jag har inte orkat komma ur sängen, varför måste den vara så skön? Aja, men nu är jag uppe och ska fixa iordning mig inför en annan fest ikväll! Men vad kul jag hade igår! En kväll med massor av underhållande och skratt... som vanlig =D
Men först var vi hos G, och sedan vid 11 gick vi ner på stan och kollade läget, och försökte ta oss in på olika klubbar men det fungera inte *piss*...
På stan såg vi massor med folk vi kände och en del va fulla och en del va konstiga, låt mig inte förklara! Men sen va det en gubbe som började jaga mina kompisar och kramade eller "kidnappade" dem! Fy vad ful han var, plus att han var full och bar bara kalsonger -.-' idiot! Men minne för livet....

Förresten jag kan säga så här att jag höll på att döö halva dagen igår, från klockan 9 tills 4 på eftermiddagen hade jag på mig min fina skor, som var 11 cm hög! Fyyyyyyyyyy, vad ont det gjorde att gå runt med dom i 7 timmar! -.-' Så ikväll blir det låga skor, dvs. sneakers =D  Jag har saknat er! ...

Shit, tiden rinner iväg! Måste börja fixa i ordning mig innan mina föräldrar kommer hem ^^

- Lots of love. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0