Föräldrafritt!

Konnichiwa

Har nu kommit hem från skolan. Hela dagen har jag varit seg och "borta", dvs trött! Men imorgon ska vi alla i klassen och en till klass dra till Stockholm, först blir det lunch och kanske lite shopping innan studiebesök på riksdagshuset. Men efter det blir det mer shopping! Kul kul, har redan kollat runt lite på nätet vad man kan köpa på olika affärer! Men ska gå en liten stund med min mamma i city så hon kan betala lite. =) Smart eller hur? Har ni några tips vart man kan shoppa?

Nyss gjorde jag nånting som var skit äcklig! Jag blev sugen på cola, så såg jag att vi hade pepsi. Skulle ta lite av den tänkte jag men när jag skulle drycka så tyckte jag att den smackade blääää! Det visade sig vara VIN ^^ Hur kan man ta fel? Men jag höll på att spy, tycker verkligen inte om vin. Och fråga mig inte varför vi har vin i en pepsi flaska ^__^

Ska börja städa lite nu, för är inte hemma på hela veckan, nästan ^^

Au revoir 

* Love ya *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0