Färdigt!

Så, nu är jag klar! Ny duschat och fräsch! Men det är fortfarande 1 timme kvar till jag ska dra till Nox-, sedan ska vi cykla ut till speedwat arenan...

På tal om het sol. Idag fick jag lite färg när jag jobbade ute... Snart har jag en helt ny bränna, slipper ser min fula gamla bränna som är så ful! =) Hehehe

Jag kollade lite i min blogg, så märkte jag att jag har massor med text men inga bilder! ^^ Så jag tyckte att min blogg börja blir lite tråkig, eller vad tycker ni? Så nu ska jag lägga upp massor med bilder och min kamera ska med överallt! =) Glad va?

Jag vet inte om jag kommer hinna skriva lite i bloggen innan jag sover, men om inte så hör jag av mig efter min lilla shopping-trip med mamma imorgon. VI SKA TILL LINKÖPING xD ! och shoppa!

Eftersom jag ska lägga upp en bild, efter ett lång tag. Det får blir en bild på MIG:




* Min höger öga se konstig ut ^^, tycker inte ni det också?^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0