Beutysleep before the trip!

Konnichiwa

Istället för att stänga av datorn och gå lägga mig klickade jag in på bloggen och blogga! Eftersom jag ska vara borta en hel dag imorgon så tänkte blogga innan jag dra.... eller innan jag lägger mig! Sitter här och är skit trött och mina ögon håller på att slocknar.... men vill ändå inte sova!

Men Em ska väcka mig vid 6, hoppas hon inte glömmer bort mig! Ska nog ställa på klockan så det är säkert, vill ju inte missa denna shopping tripen och studiebesöket med örnfjäder! En kille från västervik, tro jag, som är med i sveriges regering! Örnfjäder.... ? hahahha

Men när vi kommer fram så ska jag i alla fall luncha med mamma och ska få ett par skor av henne och sedan blir det shopping! Vilken mamma jag har eller hur? Älskar henne .... <3

Kladdkakan blev lyckad och gott blev den också. Killarna tog två gånger medan jag försökte stoppa i mig min första portion ^^ .. hahahah 
Fy vad jag mår dålig efter och fortfarande! ...

Men nu blir det en snabbis in på myspace och sedan lägga mig! Hoppas ni får en underbar dag, hoppas det blir sol i Stockholm!

- God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0