Bakgårdskul!

Konnichiwa!

Just nu sitter jag här på min bakgård och sola medan Chris bada. Vilken bra sommarväder, sol och varmt! Vad har ni för väder hos er? Hoppas denna väder stanna med oss hela sommar nu....

Igår kväll var det sådär, inte speciellt rolig men helt tråkig var det inte i a f. Men det slutade med att Nox- och E sov hos mig.

Jag måste bara kommentera en grej! Igår så såg jag att en grupp västervikstjejer som är helt BESATT av två av västerviksspeedway killar! Jag tycker synd om dessa killar! Små tjejer som springer efter dom ^^! Sist jag va på speedway så stod de och vänta tills killlarna hade packat sina grejer och åkte iväg.... Take it easy girls!

Jag stör mig på kompisar som säger att de känner en annan bättre än en kompis man har känt i flera år. Skulle ni vilja gå och snacka skit eller privata saker med en kompis som du har känt i kanske en/två veckor`? OCH dissar en kompis som man har känt i 6 år?

Aja ska återvända till mina mail och kontakta tre om min mobil som är helt fuktskadat eller jag vet faktisk inte vad det är med den men den fungera inte :(

Har en solig-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0