Always Mizzie

Hello bloggen!
Har kommit hem från speedway och proppat i mig en stor portion skräppmat! Gott men får fan dålig samvete =( Idag var speedway jättespännande, men jag skämde ut mig två/tre gånger framför Pontus! Fatta ni vad pinsamt det blev.... En gång gav han mig "Dont look at me" diss blicken och " Är hon konstig" blicken... ^^ Fatta ni vad jag ville gräva ner mig med MJ?! hehehe ... inte riktig men pinsam bara -.-'
Varför ska det vara jag som gör all pinsamhet ^^?!

Orka inte vänta nästa gång! Dagens match var ju sååå spännande! även att ingen var i form, A var verkligen inte på topp, han drog in 0 point ^^ =(

God Natt med er! Måste upp tidig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0