Always funny with my lovers...

Ohhhhhh Hello!

Har precis kommit hem från en dag med mina bästa lovers! hehehehe... Idag,, efter jobbet, drog jag ner till stranden med tjejerna och sedan drog vi ner och käkade donken! Gott med donken i värmen =) Tips!

Sedan träffade vi en kille som höll på att få mig att kissa på mig -.-' han är/var väldigt rolig... Just nu forsätter tjejerna och röjjer på stan medan jag var tvungen att komma hem...  Men vad fan snart är det helg och då blir det RÖJJ... både i v-vik och Stockholm! Fick just veta att jag ska till stockholm på en thaigrej.. =) Shopping shopping :D och fest.....

Idag gick det bra på jobbet i alla fall, målade träpinnar på ca 30 min och sedan solade till ett, jobbade en halv timme till och drog sedan hem.. slutade tidigt idag, två timmar och 5 timmar i solen :D fyfan, får 250 kr på att sola och 100 kr för att dra hem ... kan man ha bättre sommarjobb? .... Me like it <3333
Men imorgon blir det att måla 44 stycken träpinnar..( inte små, STORA!) Hoppas vi får gå tidigare imorgon, håll tummarna för mig :D ! .....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0