090617

Konnichiwa igen!

Har precis gjort klart allting inför jobbet imorgon, så efter denna inlägg ska jag sova =)...
Idag har jag verkligen slösat en massa pengar på ikano/ikea huset! Men inte mina pengar såklart, mammas =D.... Så köpte underkläder,kofta, strumpbyxor och hår-grejer. Massor rea var det i alla fall! Ska ni dit? Passa på att fynda. Om ni inte vet så är jag en fynd-drottning, älskar att fynda och hittar alltid fina grejer !

Idag gick jag genom min mobil och försöker rensa lite (bilder, sms och låtar), på sms-delen hittade en sms som är konstig, rolig och den gjorde att man fundera och fantisera lite ^^

På sms stod:

"Jag duschar samtidigt som jag skriver" (sms).....

Hahaha! Nån som är beroende av att skriva sms med mig.... or not ^^ !
Vilka flashback man fick när man läser dessa sms. De var så roliga och *******ska...
Ooooh shit, tiden rinner iväg. Måste sova nu ska vakna tidig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0