Tillbaka och håller på att dööö !!!!

Konnichiwa!
Sitter här hemma nu, äntligen! Efter en sån jobbig och lång dag så orkade jag inte åka och kolla på sötnosarna, även att de körde mot varandra, ville verkligen ser det =)  Men nu är min nya säng ihop satt och klar, snart blir det väl att sova. NEJ! Ikvälll ska jag ha kul och mammi ska till krogen ... Yeah! Skit i hur trött man är när man kan ha kul =) ...

Jag tror att jag håller på att blir sjuk, hostar, nyser och allt möjlig!!! Fy vad jag hatar det ^^
Ska fixa mig iordning nu. Få ser vad det blir för ngt kul men ska hoppa i duschen NU!

xoxo

Ps. Förlåt för en dålig uppdatering de senaste dagarna men jag har varit för trött och hinner inte =( Soorry men det ska blir bättre !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0