my life sucks!

Rubriken stämmer! Mamma ringde nyss och frågade om jag ville ha en skrivbord?! Men vafaan tror hon? Mitt rum är så jävla liten och vill verkligen blir av med lite saker, men nej hon försöker pusha mig på en massa saker ^^ + hon sa att jag borde göra av mig med en massa saker i mitt rum, den största önskan är nog mina kläder ^^ Men skrivbord och kläder är två olika saker ^^ När jag sa att jag inte ville ha så börja hon låta irriterad och arg ^^ Vafan det är jag som ska ha skrivbord eller hur? Hon verka vilja slösa bort pengar men jag skiter i det, passa den inte mitt rum så vill jag inte ha den ^^
Vill ha en plasma tv men nej den får jag inte ^^, får vänta till jul eller efter min födelsedag ( om ca 1 månad )... Vafan ska jag ha en skrivbord till? plugga aldrig hemma ändå -.-'

Har suttit halva eftermiddagen med att packa och äntligen är jag klar! Fatta ni vad klad jag blir =) De enda som har gjort mig glad idag O.o

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0