Morgonen börjar med .....?

Nu är jag fixat och klar, idag ska jag och mamma åka och kolla på lägenheter ^^ Personlig så fråga inte! ^^
Just nu sitter jag och försöker får bort all skinn från benen, jag börja fragna ^^ fan min bränna försvinner men det för inget för nästa vecka är jag i solen!

Jag började min morgon med att min lillebror kom och la sig hos mig och berättade en massa saker! Jag lyssnade inte ^^ Sorry broo! Men jag började min morgon också med gossip, jag älskar att läsa gossip! Så läste om JJ och CB om deras break up och hur ledsen JJ är, feel bad for you honey! Men ännu roligare är nog hans bröder som skämtar med honom! Deras kommentarer... WOW! ^^

Om ni ser till vänster på min blogg! Så ser ni min twitter rutan, (som ibland inte visar, men ska fixa det) så "follow" mig om ni har twitter...

Nu måste jag dra och kolla på lägenheter och sedan blir det en sväng ner på stan med min moster!
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0