Mizzie is back!

Yeah! I'm back? Have you missed me? Haahahaha låter som amerikansk blond-fjortis!
Det var länge sen jag bloggade, sakna verkligen det! Mycket har hänt, mycket rolig och många pinsamheter! Typisk mig va?!

PINSAMHETER!
1. Det mest pinsammaste var nog när en kille höll på att kyssa mig! Vi stod i kön till kållerado (liseberg), det var en lång vänte tid och massor med folk, som vi stod väldigt nära varandra. Han var längre än mig och stod precis vid mitt huvud. Jag skulle vända mig och kolla bak, men istället höll jag på att få en puss på vänster kinden ^^ !!! Hahahah... killen blev illröd och jag kunde inte vända mig bakåt, så stod kollade framåt hela tiden och smålog!

2. Efter det så skulle jag och min kusin spela lite på chokladhjul! Så vi var igång, hade vår tur nummer. Men pilen började stanna på vår nummer och vi blev så klart skit glada! Och började skrika och hoppade runt, trodde att vi vann(!) men sedan såg vi hur pilen flyttade på sig till ett annat nummer! När jag vände mig för att gå såg jag hur killarna som stod bakom oss smålog och skrattade åt oss, fatta ni vad pinsamt?

3. Dagen efter besöket på lisberg så skulle vi shoppa på Nordstan! Allt gick bra tills vi letade efter bio:n. Vi gick på en gata som inte var proppat av folk. Så jag och min kusin gick, helt plötslig kände vi att någon knackade på axeln. Vi vände oss och såg en gubbe som sa:
- Kan ni flytta på er?! Eller gå fortfare?
- Men ni kan ju gå förbi, sa min kusin.
-Nej men flytta på er (skrik)!
- Du skriker inte åt oss, sa kussen
- Nej men flyttar på er då!
- Men vafan? Ser du inte att du kan gå förbi oss?! Det är fan inte svårt, sväng lite till höger och sedan GÅ FÖRBI!! , sa jag!
- Men du behöver inte skrika?! ^^

Fatta gamling trög eller har den något fel i hjärna? Efter det stod vi och skratta åt tanten som var helt..... !!!!!! Jag skratta hela kvällen den kvällen =)

Men annars hade jag haft trevlig! Men nu ligger jag hemma och är halv fökyld så det blev inte Stockholm! Tyckte faktisk att det var bra, ville stanna hemma och vara med mina girls. Vill ju inte mår dålig när jag åker till Thailand! Exakt om 15 dagar dra jag! Vill inte ha Svininfluensa heller! hahahaa....
Men nu blir det nudlar! Riktiga nudlar! mums!!!




Bilder från liseberg! MJ hade en liseberg stjärna!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0