Miss my bed and my beuty sleep =)

FÖRLÅT för dålig uppdatering idag! Men idag har jag varit ute och haft fullt upp! Först var jag och kollade på lägenheter med mamma och sedan var jag hemma och packade + att jag råkade somna ett par timmar efter det ^^. och ändå så är jag så jävla trött! Men nästan klar med packningen i alla fall. Juste jag höll på glömma mina biljetter och passet ^^ Fatta ni, tur att jag var tvungen att åka några dagar innan annars skulle jag har glömt dom totalt ^^
Tänk om man kommer till check-in och så står man där utan biljett och pass och har en massa väskor med sig ^^ Fy vilken mardröm^^

Men nu är de "viktiga" ned packade och det jag har kvar att packa ner är ännu mer presenter ^^ ska ner på stan och kolla runt imorgon.

Ja, rubriken säger väl hur jag känner just nu! Är så jävla trött ^^ Måste sova! *Aaaaaaahhh....* Är förresten inte bara trött utan arg också, nu har killarna dragit till Götet och springer runt på Lisse ^^ utan lilla jag?! Hur kan dom? Men vafan jag sticker till THAILAND utan dom ^^  Beat that bitches !!

Good Night guys (xoxo)'

 

Igår natt satt jag och åt sushi med min moster...  Tack "B" att du köpte till mig =) <3 ( 2 packet ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0