Kvällspromenad

Konnichiwa!
Har precis kommit hem från en rolig kvällspromenad med tjejerna! Det började med att vi drog till Willys och drack/åt lite gott. Sedan gick vi till gymnasiet och blev upp-raggad av två tonårskillar! FAIL!!! hahaha... De bad om mobil nummer men tyvärr så gav vi en helt annat nummer, de gick på det också.... hahaha, Sorry boys!
Efter det bestämde vi för att cykla ut till Lysart men det istället att gå, för E:s cykel fick punka! Hahahaa.... Så en lång promenad med snack. När vi väl var framme på lysart blev vi upp-raggad av ännu mer tonårskillar! Är vi tonårs-magnet?  Men fail hela kvällen, inga snygga killar alls, verken i stan eller på campingen! Vart är alla snygga killar?

Jorden anropar !!!! *hahahaahah*

Men nu värker mina fötter och jag är såå jävla trött att jag kommer somna när som helst! 

OMG, Nyss, precis nyss, blev jag addad av en kille! Han påstod att jag var på nån free6-chatt sajt nyss! Vafan jag kom hem nyss...
Vem är idioten som ger ut min msn?! Ni kan fan sluta med det! Barnslig, fjortis och idiotisk! Så jävla fula i huvud. Har ni låg IQ???????  Eller varför fråga jag för! Man vet ju det nu ^^
Ni kan ha det så kul med att ge ut min msn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0