Hon ta kol på mig :@

AaaaaaH!!!! Hjälpa mig? Fyfan fattade ni vad jag stör mig? Min moster gå runt och rotar och "städar" mitt rum, jag vet inte hur hon kan kalla det städa för hon gå och ta ut saker och kolla och lägger inte tillbaka och gör det bara ännu värre... Sen mumla hon också! OCh fråga om hon kan få den eller den eller vad fan hon tycker är snygg ^^... SLUTA! Jag kommer dö inte av min förkylning men av min moster O.o >.<
Nu ta hon över mitt garderob också! Jag som behöver ännu större garderob och ha inte råd att dela med mig" Vafan, ska hon flyttar in hos mig eller? Jag behöver mina stunder, men hur fan ska jag få det? MAMMA JAG KRÄVER PENGAR FÖR ATT HÅLLA UT!!!

Aja,... ska gå och kolla i fall hon vill ha hela mitt rum eller de mesta av det ^^

xoxo



NOT HAPPY RIGHT NOW =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0