Hemma igen...

I'm home!!! Idag har jag mest gått och gått, inte shoppat något^^ .. Tänk att Mizzie inte shoppar idag ? O.o Surprise ..
Men vi gick till Löga för att svalka av oss och sedan till Ida, där vi fick världens största glass ever ^^
( Vi skulle kunna har gått till dig D men vi undra om vi skulle får mycket glass som vi fick av ida ^^ ?! )
Sedan blev det hemåt, eftersom alla magar kurrade i rad..

Idaag är det en av Mc-dagarna här i västervik. Det är en "festival"  där alla Mc kommer och visa upp sina hojer ^^. Då är det extra mycket folk här och då vill man vara ute, men nej! Ingen orka... Eftersom jag är fri som en fågel idag vill jag vara ute och hitta på något. Ska ser ifall tjejerna fortfarande lever =)

Ps. Min förkylning blev värre =( Borde kanske lyssna på D,eftersom han sa att jag borde vara hemma så jag bli bättre =) !!!

GTG
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0