God morgon!

Idag är jag på sån sur/dålig och bli lätt irriterad humör ^^ Jävla grannar som inte har respekt ^^, de började med att borrar och bygga om vid klockan SJU? Vafan, och deras unge ska man fan inte snacka om! >.< Han vaknade vid typ sex säkert, kom ut och lekte innan klockan sju och började skrika och fråga "Vad gör du?" hela jävla tiden, jag blir sååååå irriterad ^^ Plus att han är sju år och kan bara säga "vad gör du?", "Vart ska ni?", "När komme ni hem?"-.-' Jag hade lust att slå ner honom ^^ och höll på att göra det också, men jag tror jag ge äran till Boy istället O.o hahhahaa ..

Idag blir det att stryka lite och fixa lite inför resan. Imorgon dra jag till Linkan (linköping), med en jädra massa väskor O.o
-.-' .. hiihih
Men datorn hänger med! Denna gången lovar jag att jag ska ta en massa foto och inte vara kamera-blyg ^^! =)

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0