Glad igen.....

Konnichiwa

Har precis packat klart inför min Göteborg resa =) Ska ju vara där i fem dagar och sedan blir det en week-end i Stockholm! Partyyyyyy ?! Hehehe.. Det blir i alla fall liseberg med mina kusiner och sedan fest på kvällarna, stan och shopping =) Me like this! <3
Jag har i alla fall blivit gladare sen senaste inlägget, några gjorde att jag mådde bättre... Thanks guys <3

Ska snart fixa mig inför festen ikväll och dååå fyfan vad jag ska festa loss! Got to go...

Ps. Before i go...   -idag fyller David år! GRATTIS !!!! Ville vara snäll mot honom för en gång skull =) !! * Med tanken på att jag har slagit honom i tre år, Sorry for that! * Har det bäst.....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0