Förbreder inför resan!

konnichiwa!

Håller just nu på att boka tåg upp till arlanda! Och packar, tvättar, fixa och städa! Japp, det är vad jag håller på med just nu! Mycket att göra, eftersom det är min sista vecka hemma så måste allting vara fint innan jag dra. Håller på att packa och det går bra, massor med presenter och saker som ska med, så gå det när man ha en massa släktingar!
Jag är trött och skit förkyld! Jag har tagit en massa mediciner och druckit massor med vatten. Egentligen borde jag sova men det kan jag göra imorgon =) !! Är ju hemma ensam då, för min mamma och lillebror dra till kalmar. Får sova hur länge som helst! =) Got to sleep and get well....
Aja,.. ska hänga upp tvätten och sedan sätta igång med de andra tvätthögar!

C ya ...
xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0