Då vet man ^^ ...

Moshi moshi!

Igår kväll var det så "laim", typ ingen nere på stan, endast fjortisar ^^ utan kläder! hahhahaa ( just for you Emma! )Bara tretton åringar som sprang runt med killar som kunde vara deras pappa -.-' Så jävla lite folk var det också, jag trodde att jag skulle typ gå rhem och sova, vid 10 ^^! Tänk att en årlig fest och jag vill hem och sova vid 10, det betyder att den festen sucks och är så jävla tråkig! Men vi får ser hur det blir ikväll.

Igår när jag va på stan med mina "kompisar", fick jag veta att jag verligen hatar dessa människor, de förtjäna inte att vara mina "kompisar". Det slutade med att jag slog en av dem med mina skitiga skor! på munnen..... Att jag slå folk med mina äckliga, skitiga skor betyder att jag verkligen HATAR(!) personen! Det är så jävla tråkig att en av dem är min "granne"... och att jag måste  ser han varje dag ^^ *Got to go and throw up* Jävla fittor som utnyttja mig och sedan slänger och snacka skit ^^

Tänk att jag lägger min tid på att skriva skit om skit människor ^^, men jag behövde skriva av mig lite =) !! Feel much better!
Ska hitta på något kul som gör att jag glömmer bort dessa äckliga människor

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0