Cant sleep!

Jag kan inte sova =( Why? Jo, tyvärr så knackade förkylning på min dörr! Så här ligger jag i sängen hostar och grubbla, kan inte andas och snackar med kompisar! Imorgon blir det att stanna hemma och ha allmänt kul i sängen, inga tankar! hehehe .... Måste ju blir bättre innan nästa vecka! DÅ dra jag till THAILAND! Fatta ni vad jag längtar, då ska jag shoppa en massa och har en massa kul, bada och sola, festa och träffa nära och kära! längar sååååå


Gick in och kollade på min förra inlägg, såg bilderna då slog det mig! Att istället för att ta bort min Everest Mountain så mysade jag framför tv:n ^^ Och jag som skulle städa mitt rum idag^^, så det skulle blir fin fin! Men det kan jag göra imorgon...
 Förresten, ni kan ser min nya, goa säng på bilderna i förra inläggen! Mizzie loves it! alot! Den är såå skön och är från ikea, verkligen värd 7598 kr!
Hahaahaha Bortskämd?Aaaa... Äskar att vara bort-skämd ! =)  

Ska snart lägga mig, om jag nu kan!!
xoxo


Kolla! EN gucci, rosa speedy bag!
JAG VILL HA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0