Back home...

Hej hej!

Har precis kommit hem från stan med tjejerna! E ringde mig så vi bestämde att möta de andra tjejerna där nere. Vi gick en sväng kolla in alla folk, och gick till donken och käkade lite ^__^ gott gott!
Imorgon dra den årliga visfestivalen igång, tre dagar! Fy fan vad jag kommer festa dessa dagar, så idag måste jag verkligen sova ^^ Sooooooo fun =) Håller på att kolla runt i garderoben och hittar absolut ingeting att ha på mig imorgon! Vart har alla kläder tagit vägen ..... *hmmmm*
idag blir det att sova lite tidigare än planerad, för annars kommer jag inte orka med morgon dagen eller de andra dagar ^^ .... På söndag dra jag till GÖteborg med en söttis! Borta hela nästa vecka, men datorn ligger redan i min väska!!! =)


Aja men mina naglar är i alla fall perfekt =) <3



Man kan ju tror att det är lösnaglar... Men it's NOT!! It's my real nails =) <3333 Lyx va????



Vem är den  lyckliga killen som får sätta en ring på min finger?? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0