090726

Moshi shi shi shi!

Sorry för att jag inte uppdaterade alls igår, men jag var inte hemma! Var först ner på stan och kolla på en massa motorcykla, skämde ut mig med två gamlingar  x) och sedan blev det fest ... Med gratis drinkar! =) hahahaha
Men kul hade jag igår, och idag kommer det vara en piss dag! Måste vara hemma och packa och fixa en massa grejer innan jag dra till Thailand ^^ Men imorgon ska jag vara med mina sötnosar hela dagen =) !! eller hur tjejer?
Men innan jag börja min piss dag så måste jag fixa mig iordning, har två och en halv flaskor spray i håret ^^ ( och ändå så höll det inte ^^ ) Bäst att jag hoppar in i duschen innan mitt hår går sönder =(

xoxo

Ps. bjud aldrig mig när det är free bar! =) hahahahaahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0