kväll blogg

Tänkte blogga lite innan läggdags.. tänker på vad jag ska ha på mig imorgon men när man väl öppnar garderoben så finns inget -.-' Men kläder bara vällar ut men ingeting att ha på sig.. seriös vad har hänt.. har någon tagit mina kläder ? dem snygga ? kolla runt lite på nätet och sen måste jag till stan måste hitta något nu inför våren... förresten vet inte om jag kan kalla v-vik stan för stan för den är så jävla liten -.-' . Men kanske dra med mamma till linköping ^^`?!
I alla fall så fick jag veta att en av min mammas kompis kommer hem från thailand och då skulle hon ta med grejer till mig xD ... Yeah... Så jag tänker beställa kläder väskor och sånt.. nöd saker ^__^  
Dem senaste veckorna har jag köpt massor med jeans ( en dag köpte jag tio par... Oops ) och massor skor typ också 10 par ... men va fan älskar mina skor ... dem jag köpte var i alla skit snygga, bekväma och kan har när som helst =)

Men jag fick en Louis Vuitton väska i julklapp men är fortfarande inte nöjd vill ha en väska som är typ oversize så man kan ha det i skolan men vet inte vilken märke och hur den ska ser ut -.- Jobbig situation ^^

Men hittade lite på hm hemsida. dem ser skit snygga ...


Okej ... Skit i det nu! Jag sitter nu och kolla på The Guru och sms:a med Nox.... Filmen är helt korkad men bra och rolig som tur är... eller så har jag bara dålig humor xD

Ja, men nu ska jag lägga mig i min varma säng och kolla lite på film sen måste sova ...

Puss Puss
- Mizzie



Liknande av dessa två, men snyggare : l



Kommentarer
Postat av: Noxiee

Låter bra babe xD

V-vik suger hårt! Jag vill oxå dra till lkpg..

Men jag kmr typ vara tvungen att lägga ut alla pengar på en tavla :( I want new clothes!

ily <3

2009-01-14 @ 15:44:02
URL: http://noxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0