J Mac tatto

Hallo !! Vad har ni för er då?... själv sitter jag här och kolla in min J Mac "taturering" xD ... Men den är skitsnygg iaf... ritad av min kusin.. han är jätte bra på rita assa... så i sommar tänker jag låta honom "taturera" mig på ryggen xD .. Tanken det! Om ni inte vet vad J Mac står för så är det Jesse Mccartney.  De senaste dagen har jag varit verkligen haft honom i tanken.. assa lyssnat på hans musiken och kolla vad som händer i hans värld... Sexig är han också <3 





Sexig ? Snygg ju xD






Vad tycker ni?... kom gärna med ide hur dem andra taturering ska ser ut! ... Helst  ska det står J Mac med snygga mönster <3 ...


Aja... måste sova nu... God natt <3 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0