Finns det seriösa människor här i världen ?

Nåndag denna vecka när jag cyklade hem från Natta började min cykel låta, fram däcket, men jag misstänkte inget. Idag när min pappa kollade på cykel såg han att bultarna är borta. Okey... bultarna kan ju inte skruva eller är borta av sig själv så nån måste har gjort det.... Seriös jag vet inte vad jag har gjort mot folk men är ju snäll mot alla ... Idioter!
Jag har inte fattat ännu vem fan kan har gjort det för jag har inte fiender, eller? Sprecis börjat skolan en vecka och om nån i skolan har gjort det så kan jag inte fatta för har knapp snackat med någon, som jag tror kan ha gjort det ! Seriös idiotiska personer borde fan dra åt helvete....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0