Fest = )

Äntligen helg! Fredags kvälll sov jag över hos Emmy och Natta var med. Vi gick till Kvantum och köpte Ben & Jerry's glass med toffe crunch xD ... Så jävla goood (A) I alla fall ,sedan så kollade vi på "Twilight", för andra gången för min del. Sedan sedan låg vi och snackade i emmys säng, såklart så somnade jag först! Alltid! xD ... Morgonen började med att vi letade efter roliga clip på youtube xD ... jag har aldrig garvat så mycket, så många roliga människor det finns xD ... !  Sen blev det dags för hemgång. Då stod de en birthday party på schemat xD ....

Tack för en mysig kväll, tjejer (L)

Då kan man säga Grattis Buddy ... Han fick värsta stora packet från "gubbarna", men när han öppnade den så var det massa tidningspapper, han grävade tills han hittade en telefonbok och sedan blev det mer att gräva . Så börja gräva !xD ... Så var det en packet till och där var det ett par sockor som var en stor hål i ^^ .. Stackars B!
Sedan blev det X-box häng ! Seriös, jag fattade ingenting när killar spelade xD allt jag såg var vapen och blod och äckliga gubbar !

Tack för en rolig kväll xD ...

Nu sitter jag här och är skit trött! Men nästa vecka är det skolan, få ser hur jag klara av den fösta vecka fullt med lektioner -.-'


XoXo
* Mizzie *

Ps. Återkommer med bilder från festen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0