Back to School

Så va det dags för skolan igen! Efter denna jullov såg jag verkligen fram att gå tillbaka till skolan. Jullovet var så där, en del dagar händer det massor med kulliga saker xD  och en del dagar satt jag bara hemma och gjorde Nada :S !
I alla fall så började vi skolan vanlig och slutade vid tre -.-' lång dag. Och på tal om lång så var den första lektionen efter jullovet ,Matte. Min matte lärare kunde verkligen inte räkna idag för hon räknade fel nästan hela tiden och hon lyssnade inte på mig när jag hade rätt ! -.- Dumma Matte lärare -.-'
Jag och mina babes hade verkligen kul idag. Vi skrattade jättemycket idag men det kanske för att inga av oss hade typ sovit. Men Emmy hade verkligen behöva sova idag föör hon va verkligen igång xD ..

Här få ni en liten rolig konversation att läsa xD
Läs Denna konversation mellan mig, mina babes och vår lärare
Lärare: Jaha, Hur har eran jullov varit då?!
Jag och natta: bara bra !
Emmy: jag blev dumpad! xD ... ( Sedan började hon garva xD )
Lärare: Jaha, blev du dumpad ? ( sedan började han också garva )

Alla garvade så mycket att jag, seriös, fick ont i magen och sen tog det ett tag innan jag kunde andas igen ^____^

Ska läsa´"ljudet av ditt hjärta" nu, den är så spännande :)

*C ya *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0