090114

Hallåååååååååååååååå!.. Vad händer hos er då?... Själv sitter jag och kolla på ANTM säsong 11.. Deltagarna är mkt snyggare än dem förra säsongerna... =)  Hehe... Vad har ni haft för er idag då?... själv har jag varit i skolan och har mått skit nu mot själven, ont i huvud och känns lite varm. Men orka inte vara sjuk så jag bestämde mig för att träna .. Yeah =) I alla fall efter 45 minuter är jag helt slut : / men tog en varm dusch och mår mycket bättre nu.. :D 

Aaahh..... Juste jag kom precis på att beröma mig själv (A) ... Ni ´som inte såg mina lockar som jag gjorde.. så vill jag säga synd.. dem var verkligen fina och passade mig ... så nu sitter jag här med tre flätor.. ( en på varje sida och en stor bak xD ) ... men slänger upp en bild på det !


Lockarna syns inte :( men slänger i alla fall upp en bild =D


Förresten.. när jag kollade efter kläder i garderoben hittade jag en kjol som^jag hade köpt för flera år sen. Jag var bara tvungen att prova den och trodde inte att jag skulle komma in ( den är i storlek 146, barn storlek ) men fel... JAG KOM IN xD .... Och seriös mina ben ser verkligen längre ut och smalare så den har jag lagt i min sommar hög ( kläder jag tänker ha i sommar!  ) Här är en bild på de i alla fall  ....



Vad tycks ? ^ ___ ^

Men ska kolla klart på ANTM sen ska jag lägga mig.. vill inte mår dålig för det är teater i skolan imorgon xD ...


Puss... Kram

Kommentarer
Postat av: Noxiee

Söt som vanligt! Kjolen måste du absolut ha i sommar ^^

2009-01-14 @ 21:43:21
URL: http://noxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0