Trött...

Imorse skulle jag och mamma dra och träna vid nio, men ingen av oss orkade så tidig. Så jag vaknade vid tolv. Skön att sova ut lite efter träningar, jag blir verkligen skit trött av dem =) Men det finns ju fördel med den! Men vi drog till Nautilus vid fyra och har nu kommit hem från Nautilus, var där i en timme med mamma. Vi hade faktisk kul. Direkt efter löpbandet kunde jag knapp gå, vinklig hehe ... Sedan satt gick vi och basta, det var så varm så man inte vill komma ut. Sedan blev det hemgång, och vi cyklade. Ni skulle ser hur halt vägen var.. Jag trodde att jag skulle får krypa hem =S

Idag kom biljetterna, längtar. Idag är det exakt 5 veckor kvar till jag åker.. Jag längtar sååå
Men imorgon kommer Gai hem, Jeppi! 

Aja... Ska gå och fixa mat, ganska sent med middag, men det blir sallad så det gör inget eller ?! ^^^

Kram **




Bjuder på denna bild O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0