Trött.. Förkyld

Tjooo! Vad händer hos er då? Själv ta jag en paus från städningen. Blir så trött av det, har fortfarande mina pyjamas på mig .. heh. Det är inte bara att dammsuga eller det vanliga, jag är tvungen att städa ( vanliga rutinen ) och sedan vika kläder, tvätta och sedan fixa min gamla säng till soffa. Är inte lätt när man inte har material. Menmen, får gå en sväng på stan och ser om det finns något! ...

Vad har ni för väder hos er? I Västervik är det iaf solig, man får vår känslan.. skönt.. solen skiner och varmare än dem senaste dagarna! Fundera på att ta en sväng med min kusin. Få ser om jag orka.
Imorse märkte jag att jag höll på tappa rösten, kunde knappt prata och mår skit! ... Tack vare min lillebror som smittade mig =/ ... men jag kunde inte ta det lugn, måste städa.. Hoppas det klart snart så jag kan ta det lugn. Sedan blir väl massor med te, vatten och mediciner :( hehe

Aja .. slänger in en inlägg sen!

Kram **






AAhh... Hittade dem här skorna, vad tycker ni? Är lite osäkert om köpet.. förekonomi problem, tyvärr
Men tycker att dem är heta!

Kommentarer
Postat av: Sessie

Hej?! Jag undra vart hittar du skorna?! Dem är verkligen snygga, vill har dem också!!!



Hehe

2009-02-08 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0