TisdagMys

Hej bloggen eller borde man säga god natt ? Okey .. jag tänker i dag ladda upp bild på min outfit idag. Men innan det så vill jag säga grattis till Prinsessa Victoria och Daniel som äntligen har förlovad sig, vacker par =) Victoria ser ju verkligen lycklig ut.. och Daniel med såklart!  Grattis får man väl säga en gång till !

Ska snart hoppar in i duschen och sedan sova, det blir tidig morgon imorgon ( låter konstig, hehe ). Ska lämna Chris och sedan blir det ÄP Sv muntlig.. Vill helst vara ut vilad, hoppas att personen som jag ska jobbar med är också utvilad. För idag verka det som att han inte har sovit, och var inte på topp! Vila!

Ooh, har ni sett Kenzas senaste inlägg, det var på en DKNY väska. Super snygg! Har letat efter såna med har inte lyckas. Nu vet jag att det finns så ska ser om jag också köper en likadant eller en annan märke och modell..








Jeans - Jc 699kr
Tröja - Jc 129 kr
Linne - jc 129 kr
Skor - "converse"
Jacka - On the peak
Halsduk - Thailand


Fick en kommentar om det senaste inlägget. Om att jag har gått vidare och är med annan och att jag inte ska göra samma misstag. Då vill jag säga så här! Varför ska jag vara fast i något som var en missförstånd, varför ska jag inte vara med någon annan? Jag glömde det som hade hänt på bara några dagar, även om jag ser det varje dag, varför ska jag bry mig?! Och att jag är med någon annan är för att jag vill, inte för att jag håller på att förtränga mina känslor ! Nej och absolut så tänker jag verkligen inte skriva eller göra samma misstag som jag gjorde! Har verkligen lärt mig en läxa som jag kommer har det i huvud varje dag! Men tack för att du varnar och bry dig <3 taack!!!
Det som har hänt förtjänar inte att man ska blir ledsen eller arg.. En missförstånd = Glöm det bara!

Aja.. måste hoppar in i duschen nu ... ses <33

Peace**
Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0