Tack!

Hej! Ni andra läsare vet säkert inte vad som har hänt.. Som ni ser så har det hänt något men det är över nu.. Finally ! =D Och tack till er som gjorde så att jag fick svar på mina frågor! 
Vi gjorde en liten sak till en stor grej, vilket var fel! 

Vad ska ni hitta på? Jag har nu kommit hem och läst en kommentar som fick mig att inse hur saker och ting är!  Men snart blir det donken men tjejerna och har kul!
Till er läsare som har läst om mig och han, så vill jag säga att det är ingenting mellan oss mer än kompisar!

PS . Tack Oscar för kommentaren, den gjorde att jag fick svar på mina frågor... 
Det är mitt fel att jag tog det på helt annat sätt och inte som han hade tänkt sig!  Det var verkligen inte med mening att såra dig, så förlåt! Men om det är något som du vill säga så kan du säga det till mig ! Så bara du vet så skrev jag inte Gay till dig! Hoppas att allt kan blir vanlig igen! =D


Skriver ikväll !!

Kram**


Kommentarer
Postat av: Karolina

Skönt att det som har hänt är över, tänk inte på det!

2009-02-10 @ 19:09:56
Postat av: Noxiee

Always by your side, babe.

2009-02-10 @ 19:16:35
URL: http://noxiee.blogg.se/
Postat av: Kandra

Varför skriver du att han gillar dig, fast egentligen inte är det?! Är du dum i huvud eller ? Man gå ju inte och tror det, om han inte har berättat det!



Seriös...

2009-02-11 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0