OTH och GG..

Hej! Vad gör ni? Nu kollar jag på One three hill och efter är det gossip girls... Vad kan göra kvällen bättre? hehe .Äntligen har dem börjat igen.. jag vet jag vet, man kan ladda ner dem men jag orka inte och det är inte laglig! hehe som om jag är laglig av mig ändå ..

Vad har ni hittat på under dagen då? för min del blev det ingen promenad.. Kallt ! men istället satt jag och min kusin och kollade på Honey... jättebra dans film ... bättre än step up eller?!

Oooh förresten måste jag berätta om min nya "soffa" ... JAG SITTER PÅ DEN NU!! hehe ... men det blev jätte bra och skönt... men måste bara köpa mer kuddar och grejer..
Att tända ljus är såååå mysig, inte jätte mysig utan någon som man kan mysa med =( ..

På tal om någon att mysa med...
Jag vet inte vad har håller på med, att springa efter honom och vill har honom. Han springer ändå bara iväg så fort man fråga vad är det mellan oss två?! .. Han kan verka mogen men ändå omogen,... tonåringar... hehe
Tack för kommentaren Noxiee! hon fick mig att inse att jag kan får någon bättre .. så tack för ditt stöd..

Aja ... ska forsätta mysa framför tv med godis och tv serier... =D

Kram**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0