Onsdag

Halloj? Vad har ni gjort idag då? Idag blev det skola, som vanlig. Nu tittar jag på The Hills, gillar LC ! Hon har en skön stil och ser jätte bra också.
Efter skolan så ringde jag och mamma runt efter flygbiljetter till Thailand.. Jaaaa ! Vi har hittat men nu är det skolan som är problemet! Vet inte om dom kommer släppa iväg mig. Eftersom jag ska vara borta tre veckor från skolan så har jag kommit på hur jag ska lösa mina skoluppgifter! Hålla tummarna!  Och att övertala pappa att låta mig, min mamma och Chris åka. Medan vi är i Thailand så ska pappa jobbar, vilket är orättvis.. menmen!
Sedan blev det Videosamtal med Gai. Min kompis som verkligen stöttar mig och är som en bror!

Idag när jag kom hem  fick jag en kommentar som verkligen gjorde mig upprörd! Kommentaren om varför jag går runt och tror på dit och dat. Personen vet ju verkligen ingenting, vad som hade hänt. Jag kan säga så här att jag missförståd allt! Men om du var i mina skor skulle du också uppfattat så! ... Det är allt jag säger.
Att snacka om det som har hänt är ganska obekväm, jag vill helst inte snacka om det. Vill inte att ni ska dra upp detta mer! Hoppas ni förstår...
Vill säga tack till er alla som står vid min sida och har gett mig stöd! <3
 
Kram **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0