Oh Nooo!

Tjo!! Ta just nu break från garderoben.. Varför? Jo, imorgon är det vinterdag, jag och mina kompisar bestämde oss att pimplar! Fiska! Men inget outfitt som passar denna dag! särskilt sko.. Har bara högklackat eller dojjor! Men år ta mina svarta over knee stövlar, det är kanska kallt att har dem... Men men få köpa nya sko som passa för en sådan dag!
Aja.. det blir grilla och fiska, får ser i fall man får en fisk ! xD


Förresten vad ska ni göra på Alla <3 dag?.. Några tips kanske? Själv vill jag verkligen bjuda ut en kille, men vet inte om jag våga... :S Hehe feg va?!

Ska nu duscha, för imorgon måste hinna med bussen klockan åtta och träffa lärarna innan! Jobbig!

Kram**





Outfit igår ... äntligen fått bilderna!


Kommentarer
Postat av: hanna xD

Gillar din outfit och utseende! Fan vad söt du är xD

2009-02-05 @ 22:14:44
Postat av: Ingrid

Vilken stil tjejen! Snygg träning outfit...

2009-02-05 @ 22:15:22
Postat av: Beaaaa

Asiatisk utseende är så jävla söt.. ursäkta språket men men ... Söt är du!

2009-02-05 @ 22:16:09
Postat av: Dessire

Hej.. jag undra vart har du köpt din tränings outfit? Snygg ... haha

2009-02-08 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0