När vi båda andas..

Hola! Sorry att jag inte skrev några inlägg igår, orkade inte och hade verkligen ingenting att snacka om! hehe... Idag var jag ute på stan med Ida, tack för en underbar dag! Det blev västervik stan, letade efter jackor, smink m.m åt henne. Idag var det typ första gången på flera månader då jag gick in i en bok affär. Jag gick och frågade efter om "När vi båda andas" , tror jag att den heter, kommer ut i äffären samma dag som den släpps.Den borde ju komma ut, både i affären och på nätet, samma dag! Denna bok blir den första som jag köper, har alltid lånat , orka inte lägga pengar på böcker.. hehe. Har verkligen längtat till denna bok och den ska jag inte läsa förrän den 26/3, på flyget xD 
 Senare så blev det hemfärd med kusinen, på vägen blev det lite fika ( Pk och wienerbröd ) ... Gott Gott.

Sedan blev det middag med några av mammas kompisar. Sedan blev det mer shopping på lager. Hittade massor med billigare och bra saker där! 
Idag fick jag världens pinsamaste telefon samtal. Det var när jag var på lager och det ringde på min mobil. Svarade som vanlig och hörde mummel. Trodde att någon ringde fel, för killen hade utländsk uttal. Eftersom jag inte hörde så sa jag bara hallå, vem är det? Va ? aa.. i alla fall sedan fick man fram att det var en av mammas kompisar som snackade engelska =S Pinsam pinsam, så frågade han om jag ville fika med honom,.. seriös flörtade han med mig eller vad ? Jag känner ju inte honom ^^ Men det blir fika någon senare i veckan...

Köp listan:
- Bondelid hoodie - 799 kr
- Toppar - 80kr  * 2 + 70 kr lager 157
- Tröja Only - 159 kr
- Mys sockor - 69 kr Kappahl
-Linnen 50kr lager157

Det var det jag fick hem idag!



Hittade denna bild och tyckte att den var verkligen bra på mig!

Aja,,, ska sova nu så ses <3

kram **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0