My day

Hej! ... Vad har ni gjort idag då? Själv har jag varit i skolan och hoppat in i garderoben ( då menar jag bokstavlig )... försökte hitta kläder till imorgon... hehe.. jätte jobbig att man har samma vanliga kläder, men det är bara dem som passar! aja ... Längtar till sportlovet för då... bli det shopping i linköping ( troligvis ) eller STHLM. Min mamma vet verkligen vad jag behöver .. hehe !
Idag har jag börjat designa kläder igen ! Jag har inte talat om det menmen så är det. Gör det bara för att får min hjärna att slappna av...

Något mer som har hänt efter skolan/jobb då ? Vad händer på eran skol/arbete idag?
För min del trodde jag att det skulle blir pinsamhet.. Varför? Joo, om ni har läst tidigare, scrolla ner, så berättade jag om när jag fråga honom hur det är mellan oss. Han sitter bredvid mig i klassrummet. Trodde att han försöker springa iväg från mig men hade fel... eller inte helt rätt heller.. han gick faktisk i från oss flertal gånger.. men när han inte gjorde det. Så var han verkligen gullig, han snackade helt vanlig och vi höll på som vanlig =D! Är glad att det gick som det gick även jag inte fick svar... glad att jag sa det till han i alla fall!

Mamma har tjatat på mig att hittar biljetter till Thailand.. Ja, vi ska till Thailand, i April! På vattenfestival. Jätte rolig.. träffa gamla goda kompisar och hela fetta släkten! ... Vet ni om något billig och bra flygbolag som man kan boka *? Hör av er!

I dag köpte jag en jättefin väska helt underbar! ... Hoppas jag inte får tull avgift eller något avgift grej, jätte jobbig! ... ( Den är ju beställd från Kina såååå )



Svart med rosett! ... kostar ca: 200 kr med frakt .. Billig!!

Kram**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0