Mina fötter har inte känsel!

Tja... Har kommit hem nu från vinterdag! .... Det gick bra mina kompisar fick 10 fiskar xD Yeah.. Jag gled mest runt och var fotograf =D ... Mina stövlar fick jätte dålig betyg, iaf idag! Läckte in vatten och kallt .... Men sedan blev det läger eld... satt med söttisen och mysade =) ... Sen drog   vi hem, tidigare än vad vi hade bestämt!
När jag drog av mig skorna märkte jag att mina fötter värkte och hade ingen känsel :S ,,
Hehe får ta ett varm bad!

I alla fall... just nu försöker jag får kontakt med söttisen men han verka vara tjuri.. Vet inte vad som hände vid läger elden men han blev tjuri på mig och ignorerade mig ! .. Hell..
Är just nu på väg att gråta ..

Skriver mer hur det gick.. ska får tag på honom.. om han inte svara, åker jag hem till han och banga in dörren och dra honom i tröjan och pussar han =S

Hehe

Kram**

Kommentarer
Postat av: Danielle

Du har en sån coool stil och snygga söta kläder xD ...



Killar kan vara lite konstiga ibland men knacka på deras dörr och pussa dem kan göra dem knä svaga xD !!



Hehe

2009-02-06 @ 23:30:01
Postat av: Liza

Förstår att du känner så.. Verka som ni gillar varann men íngen av er våga ta nästa steg..

Jag rekommendera att du ska göra eller ta ett snack med han iaf xD ...

2009-02-07 @ 12:59:49
Postat av: Noxiee

Du förtjänar bättre sötnos <3

Han är dum som inte kan förstå hur jävla bra du är!

2009-02-07 @ 23:01:18
URL: http://noxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0