Listen up, guys and gays ;O

Hej killar!
Det är ju ganska uppenbart nu att ni läst min blogg. Ni är inte direkt diskreta..
Jag vill bara att ni ska veta att allt jag skrivit är sant och jag har ingen användning för era åsikter.
Skratta om ni vill, jag kommer inte ta bort någonting. Jag hoppas bara att ni kommer att respektera mig och inte sprida allt det här vidare. För det här drabbar ju er kompis också.
Om jag nu sårar 'dig'(du vet vem du är) så är jag ledsen, det var inte meningen.
Jag behövde bara skriva av mig, eftersom du aldrig gav mig några svar på mina frågor.
Jag hoppas bara på att jag inte förstört vår vänskap. Jag ser att du faller lite för grupptryck, men jag hoppas på att du följer dina egna känslor, och inte dina kompisars.

Jag är faktiskt rätt så glad över att ni hittade till min blogg. Nu vet han väl allting och det var det jag egentligen ville. Bara att det här kanske var fel sätt att säga det på.

kram**


Kommentarer
Postat av: Oscar! (gay) Det var sårande...

Tjenix, jag tänker inte säga något som jag inte vet något om men jag vet att ni borde förstått vid det här laget hur vida hans intresse ligger.. (När det gäller ett förhållande med någon av er)

Sen är det ju upp till er om ni ger upp eller inte, men jag tycker det är fel av dig att säga att han döljer sina känslor och att han faller för grupptryck. Då han kanske har en egen åsikt som inte är vad du väntat dig, han är så pass självständig att han inte tar något från oss. Det vet ni, han följer ju inte direkt efter oss på saker han inte vill göra.

Puss och kram

P.S. Kalla mig inte gay, jag kanske blir ledsen och anmäler? D.S

hihi

2009-02-10 @ 15:15:58
Postat av: Daniel

Vad har du för kompisar! ... Man gör ju inte så -.- Har dem sådan problem borde du inte vara i närhet...

Akta så det inte smittas! .. hehe ( troligvis så har du immun mot det ! )

2009-02-10 @ 19:12:12
Postat av: Christoffer

Fy fan rent sagt! Vad är det för kille som ger fel vibbar och låter dig tror det! Hur dum kan man vara ? Aja.. gå vidare



Ps.. Jag gillar din blogg, eller att läsa om ditt liv lättare sagt! Ds



Puss och kram!

2009-02-10 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0