ledig ledig!

Hej bloggen! Har nu kommit hem och tagit på mig myskläder! Ligger här och är helt täpp och snorig... Förkyld helt enkel. Men min humör är fortfarande på topp. Why ? jo, idag fick jag min ledighetsansökan godkänd.. Yeah,, Nu blir det thailand! Men biljetterna är inte helt bokade, måste vänta tills mamma ledighet också blir godkänt. Får väntar till imorgon då vet vi vad som gäller! Och ska ringa resebyrå i STHLM så fort dom öppnar! Yeah..

Idag är det sista skoldagen och nu är det sportlov! Äntligen ledig, orka inte gå till skolan och ser deras "face". Ni skulle förstår varför om ni ser blicken dom ger mig varje gång jag är i närheten. Orka inte med dem. Men under sportlovet blir det att häcka framför skolarbete. Vill vara klar eller åtminstode halv klar med dem innan jag åker, men har ju fem veckor på mig innan jag åker. Fast göra dem när man är ledig är ju bra, slipper stressa medan man har andra skolarbete och läxor. Ska snart skriva en lista om vad jag ska göra för att ersätta de lekiton som jag är borta, har massor med idéer ! Hoppas lärarna tycker att dem är bra! ...

Äntligen, jag har hittat på något att göra på alla <3 dag! Ingen dejt eller så, men det blir filmdag med tjejerna! Pommes och kebabsås till Mums... Har ni hittat på något på alla <3 dag ?

Just nu kan jag inte ladda upp bilder för jag hittar inte sladden till cameran! ... Måste verkligen hållla reda bättre! ..

Aja... ska gå och snyta mig nu !! Hörs senare!

Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0