Längtar till Jesse!

Hej! Sitter här och kollar på klockan och längtar till jag får ser min Jesse. Jesse är en hundvalp som jag har fått av mina föräldrar! Varför jag inte får ser den nu är att, dem har den i Thailand. Dom tyckter inte om att vi ska har hundar hemma, för min lillebror.. Suck **
Namnet Jesse kommer från Jesse Mccartney. Jag har alltid gillat JMac och han är så söt/snygg och en framgångsrik stjärna! Så därför fick min söta hund hetta som killen som har alltid har en plats i mitt hjärta <333 JMac

Sååå exakt om fyra veckor är jag borta från V.vik och är långt borta från Sverige. Då är jag i Thailand =) Yeah..

Jag måste nu tillbaka till franska böckerna. Tog en pause och gick för att duscha så tänkte jag passar på att slänga in en inlägg.

Peace**
Kram**




Gjorde en bild-collage på Jesse Mccartney <333

Försöker ladda upp en bild på hunden men det går inget vidare! =( Får ser om jag klara göra det sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0